onsdag 9 april 2014

Rengöringsgel från Yves Rocher

Tjena! Det var länge sedan! Det har helt enkelt varit mycket på sistone och jag har prioriterat annat. Tycker att hela livet varit en berg-och-dalbana sedan i höstas, just nu försöker jag helt enkelt stå ut till i juni då jag går på sommarlov(!!!) och får hem valp. Med andra ord har jag valt plugg, matcher i hockey och fotboll, att umgås, dansa och dricka vin före att sitta här. Så blir det ibland.

För ett tag sedan fann jag en ny favorit. Eller ja, det har gått mer än ett tag sedan. Yves Rochers rengöringsgel Hydra végétal åkte med av en slump när jag köpte lite andra grejer på hemsidan och blev populär här hemma.

Jag gillar att ha en rengöringsgel som är enkel att använda i duschen, och den får helst inte vara för rinnig. Därför gillar jag denna, den går snabbt att använda och känns väldigt snäll mot hyn. Efter ett tag märkte jag att mycket började försvinna i tuben, och då erkände sambon att han också brukade använda den, just för att den kändes så snäll och mjuk. Den luktar inte speciellt mycket, det är ett plus för mig och sambon P. Billig är den också.

Hittas på Yves Rochers hemsida.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar