torsdag 30 januari 2014

ELF

Fick paket från ELF idag, och där ingick ett Colour refresh collection-paket. WOHO, alltid kul med överraskningar.

Jag beställde:
Maximum Coverage concealer i nyansen Porcelain, tänkte att det är värt att testa och se om den är bra. :) Ögonskuggorna jag köpte är Brightening eye colour - Ethereal, Glitter eyeshadow - Cowgirl, Long-lasting lustrous eyeshadow - Gala och Pressed Mineral Eyeshadow - First date. Sist men inte minst; det sjukt snygga läppstiftet Flirty & Fabulous.

I extrapaketet fick jag den sjukt stora paletten Marble, 100 skuggor i väldigt fina nyanser. Ska bli galet kul att testa dessa. Kitet innehöll även en lip balm med spf 15, en ögonskugga och en Jumbo lip gloss i en nude-färg.

OUPH. Återkommer när jag provat.





3 kommentarer:

  1. Wow, såååå mycket nice saker. Nu har du myyycket att swatcha för oss....;-)

    SvaraRadera
  2. Paletten ser urfin ut, älskar att ha många färger att leka med!

    SvaraRadera
  3. Har också den paletten :) Beställde den i somras men har fortfarande inte provat den, tror inte ens att jag har swatchat några av skuggorna ;D Har så mycket otestade saker att jag drunknar!

    SvaraRadera