fredag 22 november 2013

NYX


Häromdagen fick jag hem ett paket från Cherry Culture. Fasen vad snabbt beställningen kom! Typ en vecka eller så. I paketet låg i alla fall fyra finingar som jag kikat på ett tag och till slut fick jag tummen ur och beställde grejerna.

Soft matte lip cream i nyansen San Paulo. Har redan testat denna ett par gånger och jag tror att jag hittat en ny favorit. Täcker med ett lager, är matt men ändå krämig. Och jävligt snygg.

Cream shadow i den underbara färgen Copper. Inte provat hur den sitter men hört så bra saker om den så jag har höga förväntningar.

Jumbo eye pencil i färgen Milk. En vit färg som är perfekt att ha som ögonskuggsbas. Varje gång jag har velat beställa denna så har den varit slut och jag förstår varför. Jag gjorde det förbjudna och sov med mitt smink häromdagen och skuggan satt fan nästan perfekt på morgonen...

Blush i nyansen Pinched. Den är lite mer åt det rosa hållet än vad mina bilder visar. Skimrig och sitter på bra.



Rouge, ögonskugga, läppfärg och jumbo pencil.

3 kommentarer:

  1. Åh wow, så mycket snyggt! :-) Härliga nyanser på allt. :-)

    SvaraRadera
  2. Ögonskuggan såg riktigt fin ut. Jumbo pennan är super bra, snabbt och enkelt

    SvaraRadera
  3. Älskar Pinched, använder jag rouge är det alltid den jag sträcker mig efter. Så fin!

    SvaraRadera