fredag 26 april 2013

NOTD Metallic Red

Här har vi Metallic Red från Kleancolor på naglarna. Ett att märkets mest lättmålade lack, och snyggt är det också. Kan man ens ha för många röda lack? Finns ju hur många olika nyanser och finishar som helst :)

Ränderna som syns beror inte på lacket utan på ojämnheter i mina naglar. Brukar kunna dölja dom med två lager baslack, men hade inte riktigt tiden och tålamodet med det igår. Syns inte så tydligt i verkliga livet. Nagelbanden mår lite bättre nu, dock. Smörjer in cirka tio gånger om dagen... Perfekt när det är dags för tentavecka och allt man kommer att göra är att vara hemma!

I alla fall, Metallic Red är underbart, jag älskar verkligen det. Ett roligt rött lack, kanske inte speciellt unikt, men var mitt första i denna stilen så det ligger mig varmt om hjärtat.


1 kommentar:

  1. Härlig färg, den gillade jag.
    Jaa nagelbanden ser faktiskt mycket bättre ut!! :-)

    SvaraRadera