söndag 7 april 2013

Nail Art Sunday: Valfritt

Ja. Alltså. Jag lekte med glitter, fick tanken att "nämen, skiter jag i överlack så blir det som texturelack. Typ." HAHAAHAHA Nä. Det blev dock glitter överallt. ÖVERALLT. Snyggt var det inte heller. (Såg dock bättre ur IRL) Men kul hade jag i alla fall!

Vill du se en hel hög med snygga nail arts så dyk in hos Le Lack idag. Det är nail art sundag med fritt tema. Både le lack och tjejerna som gör "bidrag" är så otroligt kreativa och duktiga. Egentligen är nail art inte min grej, jag har för klumpiga händer, men skam den som ger sig. Träning träning träning. :)

Den svarta basen är OPI's Lady in black. Grönt/rosa-glitter och rosa stenar, som är köpt för en och annan tia på ebay.







8 kommentarer:

  1. Hihi men det är ju skoj att leka sig fram och testa nya grejer. Jag tycker det ser skitläckert ut och snyggt! Du lyckades ju!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med lite jävlar anamma så går det mesta :)

      Radera
  2. Tycker också att det ser snyggt ut:) men jag kan förstå att glittret har en tendens till att trilla av när det inte är fixerat med något. En manikyr som är gjord för att fotas och sen åka av, finns många sådana;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, precis. Behöll det inte speciellt länge :)

      Radera
  3. Jag trodde inte heller att jag var skapad för nail art, är så himla darrhänt. Men det visade sig att jag älskar att göra nail art och med tungan rätt i mun så går det faktiskt riktigt bra :)

    Det här var jättesnyggt! Gillar accentnageln. Vet precis hur det känns att ha glitter överallt :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, precis, man får ge det lite tid. Sitta och pilla så går det till slut.

      Radera
  4. Hela vitsen med nail art är att ha kul tycker jag :) Och det här blev för övrigt jättesnyggt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men precis, det tycker jag också. Kul att prova sig fram. Tack, tyckte själv att det blev sådär...

      Radera