fredag 8 mars 2013

Wishlist: Lack jag önskar att jag hade

1. piCture pOlish  - Cosmos
Är detta det finaste lacket som finns, eller vad? SÅ HIMLA SNYGGT SÅ ATT JAG DÖR. Googla så får ni se ännu fler underbara bilder på lacket, det ser många gånger mycket mörkare och klarare ut än på bilden nedan, men ack så vackert.

piCture pOlish Cosmos
Bildkälla: CC BY ND JenPolishAlcoholic

2. Essie - Leading Lady
Behöver jag ens motvera detta? Har stått och petat på det flera gånger i affären, men har alltid slutat med att jag kommit hem med ett annat lack. Åh, ångern, alltså.

  Essie Leading Lady Bildkälla: CC BY ND  JenPolishAlcoholic

3. Zoya - Storm
Ett lack som jag önskar att jag fick i Glossybox när cirka alla andra fick det... men icke! Ser jag detta så hånglar jag med det - direkt. Nästan ett måste, det är verkligen så himla Bam, detta lacket.
  Zoya Storm Bildkälla: CC BY ND JenPolishAlcoholic

Har ni några speciella lack som ni längtar efter just nu?

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med dig, jag tror att jag har alla dessa på min önskelista faktiskt....får kolla det....:-) De är underbara!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag, ja, de är underbara! :)

      Radera