lördag 30 mars 2013

Wishlist: Chanel, jag älskar dig.

Jag har hittat LACKET. Ni vet, det perfekta lacket som speglar ens personlighet på alla möjliga sätt? Det har jag hittat. Sitter nästan och skakar lite just nu, för detta är något utöver det vanliga, har aldrig sett så många vackra swatches på en och samma gång. Till och med namnet är underbart. Taboo. Ja, det är såklart Chanel som lyckats skapa något så idealiskt.

Jag har inte köpt något nytt lack sedan Dior's (inte billiga) Diva, och egentligen är jag fortfarande i ett lyckorus efter det. Skulle jag dock få tag på Taboo så skulle jag fan vara nöjd fram till höstkollektionerna. (Typ.) Vilket par. Diva och Taboo. Taboo och Diva. Perfektionism. PERFEKTIONISM. Nagellacks-utopi.

Jag vill inte ens beskriva Taboo. Bara titta. (Ett tips är att kolla in swatches, HÄR) Kollektionen är Revelation de Chanel och kommer ut.... ja... vissa säger mars, andra juni, (hoppas att det går att hitta i Sverige bara...). Ser ni det någonstans (helst i Stockholm) så hojta till!


Bildkälla: http://www.chanelnailpolish.info/2012/12/26/chanel-le-vernis-taboo-583/

6 kommentarer:

  1. Wow, det där är ju att ha sex på naglarna....hahaha...såå snyggt! Älskar det verkligen. Äger inget Dior eller Chanellack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. DÄR sa du det. Perfekt beskrivning. Nä, jag kirrade ett Dior-lack billigt från en av grupperna på facebook, det andra ruinerade mig nästan, men fan så värt det.

      Radera
  2. Chanel always has tempting laquers!

    SvaraRadera
    Svar
    1. True that! But its something special with this.

      Radera
  3. sv: Joo, det var superroligt med en varierad glossybox! Hoppas bara att dom kommer bli bättre och bättre nu. :)

    Älskar lacket. Woooow!
    Kram

    SvaraRadera