torsdag 14 mars 2013

Pink Thursday Gum Pink

Idag är det dags för Pink Thursday inne hos Princessemma. In och kolla på alla fina lack som visas upp där inne.

Idag har jag ELF's Gum Pink, en ljus nyans av barbierosa.Två lager täckte, MEEEEEEEN som ni kanske ser så har lacket krymt lite längst ute på nageln. Jag tror att det beror på Seche Vite, blir så var, varannan gång. Blir galen på det. GALEN.

I övrigt är Gum Pink jättesnyggt, enkelt att måla med, och ett av ELF's bättre lack. Jag gillar verkligen nyansen, känns vårig/somrig och det är precis vad jag är ute efter nu när vintern snart är förbi. :)

Ps. Snart är infektionerna borta, bara lite svullnad kvar! ÅHH! Längtar!


2 kommentarer:

  1. Läcker rosa det där! Känns vår!! :-)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag länkat till dig :)
    Kul att du är med idag och ditt lack var ju super fint, har ägt detta lack en gång jag med men det är slut nu :(

    SvaraRadera