lördag 16 mars 2013

NOTD: Zoya - Rekha

Jag älskar Zoya. Jag gillar Rekha, egentligen. Men efter två lager så är det fortfarande fläckigt, och med tre lager så ser det bara tjockt ut. Det är en fin, men vanlig, röd nyans och jag är ju en sucker för röda lack. Men gillar det mindre och mindre ändå. Antagligen för att det är vattnigt och fläckigt. Kanske inte ultimat för mina ojämna naglar (inte mycket att göra åt, symtom, genetiskt, osv). Har två lager överlack, men ser ändå inte speciellt glansigt ut. Hrm.

Utöver att det är småfläckigt så är det fint. Nu tänkte jag göra något roligt med det, om jag inte väljer att ta något annat lack istället. Vi får se. I vilket fall som helst så är det dags att smörja in och ta hand om mina stackars händer och nagelband (som känns mycket bättre, men fortfarande ser sisådär ut. Kampen fortsätter!)

Idag blir det vin, pannkakor och babbel med en väldans fin vän, kallad b2 (lång historia). Kan inte bli bättre, va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar