lördag 26 januari 2013

Inköp: OPI - Get your number

Jag gillar inte vintern. Inte nog med att det är kallt, det är inte ljust så länge om dagarna och idag var en sådan dag då jag inte lyckades vara hemma när solen var uppe. Därför bilderna är lite knasiga, men de får duga ändå.

Igår var jag inne om på Kicks och haffade ett av de sista av lacken från Mariah Carey-kollektionen för OPI. Hade inte bestämt mig för vilket av liquid sand-lacken jag ville ha, men valet blev enkelt då Get your number var det enda som fanns kvar. Inte mig emot, slapp stå och vela + det verkar vara supersnyggt!

I dagarna kommer det upp bilder på när jag testat lacket, kommer nog inte kunna hålla mig borta från det så länge till... Kolla bara in glittret, wow...

150 pix, som vanligt för OPI-lack, finns på bland annat Kicks.






1 kommentar:

  1. Jag dööööör vad fint. Och blått.. Me like

    SvaraRadera