söndag 27 januari 2013

Gina beauty: Nagellack

Igår blev det tre lack till i samlingen. Har inte testat Gina Tricot-lacken ännu, och det är en ganska stor bedrift för att vara jag, så bestämde mig för att köpa hem tre stycken idag. De har, som många vet, ett erbjudande där ett lack kostar 39 men man får tre stycken för 99 pix. Perfekt, ju!

Det Gina Tricot jag var på, hade inte så många färger att välja på, vet inte riktigt hur många de har i vanliga fall, men är än så länge väldigt nöjd. Vi får se om jag fortsätter att vara det när jag har testat att lacka med dom, har ingen aning om hur formulan och penseln är, men har hört en del bra saker om dem. Speciellt för det låga priset.

Denna gången blev det ett baslack, 118 Pinky som är ett rosa lack med skimmer i och 73 Disco som är ett underbart glitterlack med olika färger. Tyvärr gäller samma sak som igår, solen hade hunnit gå ner så fick fota inomhus i ett dovt rum. MEN ÄH, det duger. :) Har en hel del jobb och tentaplugg framför mig i veckan så har inte allt för mycket tid att lägga på fotandet, visar bättre bilder när jag testar lacken.


1 kommentar:

  1. Hej du! Nu är du med i leibster award listan, så skicka en kommentar när du gjort den så jag kan läsa! :D

    SvaraRadera